OctoPOS

Extra diensten

Samen met onze partners bieden we je een compleet pakket producten en diensten aan rondom de ICT van de winkels. Waaronder:

  • Point of Sale hardware, inclusief on-site service
  • Infrastructuur, zoals internetverbindingen, hosting, VOIP, camera’s en beveiliging
  • Compleet supportprogramma, indien gewenst 24 uur per dag

Eén contactpunt voor uw automatisering

Bij OctoPOS B.V. kun je terecht met alle vragen over de winkelautomatisering. Je hebt één contactpunt. Wij zorgen dat de vraag bij de juiste persoon komt en volgen de voortgang. Wel zo makkelijk en overzichtelijk voor jouw medewerkers.

Breed scala aanvullende diensten

Naast de standaard support bieden wij je een breed scala aanvullende diensten, zoals systeembeheer en functioneel applicatiebeheer. Wij nemen alle automatiseringszorgen uit handen en zorgen dat jij je kunt richten op de core-business: retailing.

Updates en specifieke aanpassingen van OctoPOS snel gerealiseerd

OctoPOS wordt doorlopend ontwikkeld en functioneel uitgebreid binnen het standaard onderhoud. Doordat alle software op één centrale server staat, zijn updates eenvoudig uit te voeren. Onze software ontwikkelt zich snel. Specifieke wensen kunnen snel gerealiseerd worden.

De online Point of Sale oplossing